ceturtdiena, 2010. gada 2. septembris

PĀRGĀJIENS 2010 Sigulda

Pārgājiens notika no 22.-24. augustam, bet liela daļa cilvēku Siguldā ieradās jau piektdienā, 20. augustā. No rīta visi bijām dievkalpojumā. Sestdienas sabatskolas stunda bija interesanta un pilna diskusiju. Nelielajā Siguldas draudzes dievnamā bija viesi no vismaz 6 dažādām Latvijas pilsētu draudzēm. Pēc kopīgajām pusdienām sekoja spēle grupās pa visu Siguldu. Staigājot, vajadzēja atrast visus 7 kontrolpunktus, izpildot uzdevumus.
    Svētdien agri no rīta visa mūsu grupa, gandrīz 30 cilvēku sastāvā,  izgāja no dievnama un devās uz staciju. Ar vilcienu devāmies līdz Jāņmuižai, tad ar kājām līdz Gaujai. Tur mūs sagaidīja kanoe laivas. Ar tām mēs, pa vidu ieturot pusdienas, kuģojām līdz nonācām pie Ķoču krācēm. Kad tur nonācām, viss likās bezcerīgi, jo nepārtraukti lija lietus. Tomēr vairāki no mums vienojās kopīgā lūgšanā, un pat pirms tika pateikts Āmen, uzspīdēja saules stari. Slava Dievam! Arī lielākajai daļai cilvēku izdevās izžāvēt slapjās drēbes.
   Nākamajā dienā devāmies ceļā līdz Līgatnei. Tur nakšņojām jaukā nometnes vietā. Otrdienas rītā sākām iet diezgan agri. Ejot, gājām garām interesantai fermai, kur sastapām gan pāvus, gan fazānus. Beigās nonācām Siguldas Paradīzes kalnā, kur tieši pirms 2 gadiem tajā pašā dienā mūsu direktors Daumants bildināja Dainu. Kāda skaista sagadīšanās! No Paradīzes kalna pavērās ļoti krāšņs skats uz Latvijas dabu. Ap pulksten 22.00 ieradāmies atpakaļ Pērkona ielā 19.
    Šis pārgājiens, manuprāt, daudzus ļoti satuvināja un palīdzēja sadraudzēties. Noritēja gan izglītojošas un sarežģītas, gan vienkārši jautras sarunas. Radās pat pārgājiena dziesmiņa un kāds pat atzinās mīlestībā. :D Viss pārgājiens bija piepildīts ar Dieva svētībām. PALDIES TEV, TĒVS!